COMPACTMOTORSPORTS
Welcome to Malaysian Keicar Dragger Clan & 1stop Performance Parts Centre



 
PortalHomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog inCalendar
Clock
Translator
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Latest topics
» jimat minyak
Tue 14 Jul - 16:14 by caroulx

» Salam perkenalan..
Tue 14 Jul - 16:11 by caroulx

» Salam perkenalan
Thu 2 Oct - 4:18 by Edzuan

» carI Rakan seperjuangan kcar
Mon 22 Sep - 1:49 by kancil 4543

» Salam Perkenalan
Fri 12 Sep - 3:46 by zakiemlk

» salam perkenalan
Thu 14 Aug - 16:29 by ferulnbm

» Newbies Perkenalkan diri
Thu 14 Aug - 6:48 by genji kuwahara

» mohon pendapat camne nk route piping intercooler ni
Thu 10 Jul - 16:44 by mesin tebu

» 850t ...?
Thu 10 Jul - 15:11 by utt


Share | 
 

 potong crank, kaput??

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
marchcup
Active in DRAG


Number of posts : 99
Location : k.trg
Registration date : 25/02/2010

PostSubject: potong crank, kaput??   Tue 25 May - 12:29

err nak tanya, betul ke kalo crank yang dah potong anta machine shop (cth potong : dulu pakai conrod bering saiz 0.0, pastu lepas potong jadi saiz 0.25 ke bape ntah, potong la orang panggil ehh??keke) crank atau conrod bering jadi tak tahan kalo boosting lebih2??ada orang ckp plak, lagi bagus sb bering lagi tebal..yang mana satu ntah..harap dapat penjelasan dari pengalaman orang yang pernah buat n pakai mende ni..tq
Back to top Go down
View user profile
 
potong crank, kaput??
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
COMPACTMOTORSPORTS :: Friends of Compactmotorsports :: General Technical-
Jump to: