COMPACTMOTORSPORTS
Welcome to Malaysian Keicar Dragger Clan & 1stop Performance Parts Centre



 
PortalHomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog inCalendar
Clock
Translator
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Latest topics
» jimat minyak
Tue 14 Jul - 16:14 by caroulx

» Salam perkenalan..
Tue 14 Jul - 16:11 by caroulx

» Salam perkenalan
Thu 2 Oct - 4:18 by Edzuan

» carI Rakan seperjuangan kcar
Mon 22 Sep - 1:49 by kancil 4543

» Salam Perkenalan
Fri 12 Sep - 3:46 by zakiemlk

» salam perkenalan
Thu 14 Aug - 16:29 by ferulnbm

» Newbies Perkenalkan diri
Thu 14 Aug - 6:48 by genji kuwahara

» mohon pendapat camne nk route piping intercooler ni
Thu 10 Jul - 16:44 by mesin tebu

» 850t ...?
Thu 10 Jul - 15:11 by utt


Share | 
 

 WTB - TOYOTA KE70

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
KingZ
Moderator
Moderator


Number of posts : 430
Birthday : 05/05/1976
Age : 40
Location : PUTRA HEIGHTS & DAMANSARA
Registration date : 21/09/2007

PostSubject: WTB - TOYOTA KE70   Mon 20 Dec - 2:01

So seperti tajuk di atas kalo ada sesapa kat sini or ada member ke sedara mara ke pakcik makcik adik abang ipar duai berminat nak jual sila info ye..

ada member mencari...

sekian time kaseh..

_________________
Cetakan Berkomputer. Tiada Tandatangan Diperlukan. Harap Maklum
Back to top Go down
View user profile http://9w2dni.blogspot.com
aWe89



Number of posts : 90
Registration date : 01/03/2010

PostSubject: Re: WTB - TOYOTA KE70   Mon 20 Dec - 3:54

KingZ wrote:
So seperti tajuk di atas kalo ada sesapa kat sini or ada member ke sedara mara ke pakcik makcik adik abang ipar duai berminat nak jual sila info ye..

ada member mencari...

sekian time kaseh..
wah.. inspired by Formula Drift Goodyear ka..
nak kete area maner.. mcm penah tertgk btol myak itam atas ke70 time balik keje..
nt awe try check balik..

er.. KE70 tu, x kisah DX or GL ek..
Back to top Go down
View user profile
KingZ
Moderator
Moderator


Number of posts : 430
Birthday : 05/05/1976
Age : 40
Location : PUTRA HEIGHTS & DAMANSARA
Registration date : 21/09/2007

PostSubject: Re: WTB - TOYOTA KE70   Mon 20 Dec - 5:12

aWe89 wrote:
KingZ wrote:
So seperti tajuk di atas kalo ada sesapa kat sini or ada member ke sedara mara ke pakcik makcik adik abang ipar duai berminat nak jual sila info ye..

ada member mencari...

sekian time kaseh..
wah.. inspired by Formula Drift Goodyear ka..
nak kete area maner.. mcm penah tertgk btol myak itam atas ke70 time balik keje..
nt awe try check balik..

er.. KE70 tu, x kisah DX or GL ek..

kalo bleh area lembah klang la..aku duk area subang..ada info2 la..

penting body & enjin ok..dapat sume brg stended ori lagi bagus..

kalo bleh dapat yg GL tapi DX pun ok..

_________________
Cetakan Berkomputer. Tiada Tandatangan Diperlukan. Harap Maklum
Back to top Go down
View user profile http://9w2dni.blogspot.com
fakhrul
Active in Uphill Racing
Active in Uphill Racing


Number of posts : 693
Registration date : 01/03/2010

PostSubject: Re: WTB - TOYOTA KE70   Mon 20 Dec - 7:32

KingZ wrote:
So seperti tajuk di atas kalo ada sesapa kat sini or ada member ke sedara mara ke pakcik makcik adik abang ipar duai berminat nak jual sila info ye..

ada member mencari...

sekian time kaseh..

sy pon hampir terjebat main ke70..
tp skarang harga dah mengarut la.. Sad
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: WTB - TOYOTA KE70   Today at 13:48

Back to top Go down
 
WTB - TOYOTA KE70
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
COMPACTMOTORSPORTS :: TRADING WAREHOUSE :: Cars for SALE-
Jump to: